چاپ و بسته بندی - مجله سندباد - سندباد

آخرین مطالب سندباد در بخش های محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه ی چاپ و بسته بندی

چاپ و بسته بندی - مجله سندباد - سندباد

آخرین مطالب سندباد در بخش های محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه ی چاپ و بسته بندی

  • ۰
  • ۰

انواع بسته بندی

بسته بندی از فعل بستن می آید به معنای بستن اشیاء به طرح های مختلف. این طراحی بسته بندی ها متفاوتند مانند: قوطی، کارتن، جعبه و... که با توجه به این طرح ها انواع بسته بندی ها متفاوت می شوند.

طراحی بسته بندی ها و انواع بسته بندی ها با توجه به شی ای که داخل آن قرار می گیرد طراحی و مشخص می شوند به عنوان مثال: برای کنسرو ها از انواع بسته بندی به شکل قوطی ها استفاده می کنند که طراحی بسته بندی آن به صورت استوانه ای می باشد، طراحی بسته بندی کارتن ها به صورت مکعب مستطیل است و.....

سایت سندباد _ بزرگترین تجارت الکترونیک شرکت ها_ به معرفی برترین کسب و کارها در زمینه های مختلف می پردازد.

سندباد در دسته بندی چاپ و بسته بندی در زیر شاخه ی انواع بسته بندی های خود تازه ترین محصولات در حیطه ی انواع بسته بندی و نیز تأمین کننده های فعال در زمینه طراحی بسته بندی ها معرفی کرده است.

سایت سندباد پیشنهادی نیز از برترین شرکت ها که در حیطه های کاری انواع بسته بندی ها و طراحی بسته بندی ها فعالیت می کنند، ارائه داده است علاوه براین موارد ذکر شده طبقه بندی از طراحی بسته بندی ها و انواع بسته بندی ها انجام داده است که عبارت اند از: قوطی، کیسه هوا، سطل و بشکه، کپسول خالی، گونی مخصوص، ظروف فویل، سیلندر گاز، روبان هدیه، کیف پستی، بسته بندی مواد کمکی، لیوان های یکبار مصرف، پالت، جعبه قرص، محافظ و زیرسازی مواد، نوار چسب، فویل آلومینیومی، سرپوش بطری، هات فویل، جعبه بسته بندی، محصولات بسته بندی، سینی بسته بندی، تسمه زنی، بطری ها، دسته، بسته بندی رسانه ای، برچسب بسته بندی، کیسه بسته بندی، طناب بسته بندی، تیوب بسته بندی، رول پلاستیکی، شیشه، جعبه. می توان با مراجعه به هریک از صفحات انواع بسته بندی و طراحی بسته بندی ها اطلاعات مورد نظر خود را دریافت نمایید.

سندباد سبک جدید تجارت


  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • تجارت گستر سندباد

export

import

ایران

بسته بندی

صادرات

واردات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی